Известие

Collapse
No announcement yet.

За изпускателните колектори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За изпускателните колектори

    Имам проблем с гарнитурите м/у блока и тръбите Прогоряха на десния блок и започна много неприятно да пука. Взех си нови и ги смених всичките. Изкараха точно една седмица и отново прогоряха десните. Като свалях колекторите се видя че упражнението със сменянето е правено и друг път, като даже беха сложили различни гарнитури с по-малък диаметър м*** им италианска
    Та въпроса ми е може ли да са кофти гарнитурите или ми е покривен колектора (вижда се че е задиран отдолу) И какво мое се направи? Дали ше стане с по-дебели гарнитури, шлайфане нещо, или да си търся колектор (то при madboy има де та по-точно не търсене ми купуване)
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

  • #2
    Re: За изпускателните колектори

    Първоначално публикувано от tonov
    Имам проблем с гарнитурите м/у блока и тръбите Прогоряха на десния блок и започна много неприятно да пука. Взех си нови и ги смених всичките. Изкараха точно една седмица и отново прогоряха десните. Като свалях колекторите се видя че упражнението със сменянето е правено и друг път, като даже беха сложили различни гарнитури с по-малък диаметър м*** им италианска
    Та въпроса ми е може ли да са кофти гарнитурите или ми е покривен колектора (вижда се че е задиран отдолу) И какво мое се направи? Дали ше стане с по-дебели гарнитури, шлайфане нещо, или да си търся колектор (то при madboy има де та по-точно не търсене ми купуване)
    Шлайфа се фланеца на колектора за да стане прав И работата заспива
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Re: За изпускателните колектори

      Първоначално публикувано от Bobo
      Първоначално публикувано от tonov
      Имам проблем с гарнитурите м/у блока и тръбите Прогоряха на десния блок и започна много неприятно да пука. Взех си нови и ги смених всичките. Изкараха точно една седмица и отново прогоряха десните. Като свалях колекторите се видя че упражнението със сменянето е правено и друг път, като даже беха сложили различни гарнитури с по-малък диаметър м*** им италианска
      Та въпроса ми е може ли да са кофти гарнитурите или ми е покривен колектора (вижда се че е задиран отдолу) И какво мое се направи? Дали ше стане с по-дебели гарнитури, шлайфане нещо, или да си търся колектор (то при madboy има де та по-точно не търсене ми купуване)
      Бобо е прав, шлайфай с флекса слагай нови гарнитури , яко графитна грес и стегай здраво.

      Шлайфа се фланеца на колектора за да стане прав И работата заспива
      RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
      0899832271 Сашо

      Comment


      • #4
        Мерсииии
        Както винаги точни и ясни отговори
        Събота и неделя ше се праим на майстор
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment

        Working...
        X